معرفی :

با توسعه پرشتاب فناوری اطلاعات در سال‌های آغازین هزاره سوم و رشد فراوان کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، ضرورت آموزش و آگاهی نسبت به ابعاد این فناوری اجتناب‌ناپذیر است.

تسهیل در برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با سرعت و حجم بسیار بالا از ویژگی‌های مهم عصر کنونی بوده و در این زمان، اطلاعات به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه افراد و سازمان‌های امروزی نقش مؤثری در روابط شخصی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایفا می‌کند، اما علاوه بر مزایای فراوان، این سبک بهره‌برداری از فناوری، آسیب‌های فراوانی هم در پی استفاده بدون آموزش و آگاهی گریبان‌گیر افراد می‌گردد، لذا موضوع امنیت اطلاعات و آموزش صحیح مقابله با تهدیدات امنیتی ضروری است.

 منابع زیادی در حوزه امنیت اطلاعات سازمانی، امنیت شبکه، زیرساخت و سیستم‌های رایانه‌ای به رشته تحریر درآمده است اما در این نوشتار سعی بر آن است نکات کاربردی و اثرگذار جهت امنیت اطلاعات فردی در فضای مجازی تقدیم شما خواننده گرامی گردد.

 

دریافت نسخه الکترونیک کتاب 

فرهیخته گرامی شما برای دریافت این کتاب به‌صورت الکترونیک هیچ هزینه‌ای  به نویسنده یا ناشر پرداخت نمی کنید.

تمام درآمد های حاصل از فروش نسخه چاپی و الکترونیک این کتاب به مؤسسه خیریة مردم‌نهاد هم کاسه مشهد مقدس تقدیم شده است.

لذا از شما خواهشمندم حداقل هزینة ده ‌هزار تومان را به‌حساب خیریه مذکور واریز نمایید. اگر تمایل دارید، در این امر خیر مشارکت بیشتری کنید، می‌توانید بسته به صلاحدید و توان خود مبلغی بیش از حداقل هزینه پرداخت کنید. 

آشنایی با  بنیاد خیریه  هم کاسه از طریق صفحه اینستاگرام

ham_kase@

شماره کارت بانکی به نام خیریه هم کاسه

۵۸۵۹۸۳۷۰۰۹۴۷۱۹۶۸

برای دریافت فایل بر روی تصویر ذیل کلیک کنید